keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Suuren viihdejuhlan tuntua?

Syksy saa, ja minä olen saanut todistettavasti kahdesti.
Tyttäreni syntyi täsmällisesti laskettuna aikana 12.7.2013 klo 11.21.
Hyvä että isä ehti paikalle Tikkurilasta, sillä minulla oli uusin Batman peli "Arkham City" kesken.
Ja kyllähän lepakkoasussa vesirajan yläpuolella hilpeänä liidellen on paljon jännempää, kuin katsoa naisen supistelevia vatsalihasliikkeitä valmentajan huutaessa vierellä, "Kyllä se tulee ulos!"
Tuloksena on kuitenkin kolmen vuoden kakkabusiness ja ainakin 18-vuoden vaatimusten sarja, jossa hyvänmaun rajoja koetellaan kuin kepillä impeä.
Mutta luojani kiitos, tämä kaikki ponnistaminen ja uudestisynnyttäminen oli nopeammin ohi kuin osasin edes odottaa.
Kun saavuin kättärille, se oli yksi "perkele" ja siinä se sitten oli. Prinsessani.
Vaimoni oli tehnyt hyvän esilämmittelyn ja näinollen hän ampui lapsemme maailmaan kuin Jor El poikansa Clarkin.
Vau ,ooh ja iih kuului jostain sydämeni pohjalta.
Niin pieni , niin pieni, ja nyt puhutaan lapsestani, ei siinä voinut olla liikuttumatta, etenkin kun tiesi että edessä olisi satavarma känni-ilta varpajaisten varjolla.
Se on täytetty, ajattelin.
Nyt minulla on tyttö ja poika.
Isänsä näköisiä molemmat ja ehkä myös hieman minun, kaverini sanoja lainatakseni.

Rakkautta vaan, ja molemmat ovat kyllä niin tehneet vanhempansa ylpeiksi moneen kertaan.

Seuraavaksi keskustelu Herra X.n ja minun välillä

"Musta tuntuu että sä olet ollut tekemässä jotain aivan muuta, ja nyt tulet tänne niinku viimesenä chaanssina kokeilemaan onneas?."

"Öö, niin tämähän ei ole mikään mun viimeinen mahdollisuus vaan aion jatkaa musiikin tekoa sekä keikkailua, kuten olen tähänkin asti tehnyt."

"Joo, tää oliki spekulointia. Enhän mä tunne sua"

Tällainen vuoropuhelu käytiin mm Elokuun alussa, ja siinäpä onkin teille miettimistä.
Palaan tähän ehdottomasti nähtyäni lopputuloksen ko. tilanteesta.
Minulla on jälleen yleistä sanottavaa, mutta ilman sen suurempaa katkeruutta.
Harmittaa toki, mutta on mua harmittanu ennenki ja silti olen edelleen naisten keskuudessa ihan kysytty.

Menkääpä sieneen, ni palataan sitten paremmissa tripeissä aisalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti